ACCOUNTING DEVELOPMENT
Servicii contabilitate
Solicita oferta pentru servicii de contabilitate:
Firma noastra de contabilitate ofera servicii complete de contabilitate si resurse umane in toata tara la tarife adecvate.
Contabilitate Online
Oferim servicii de contabilitate in toata tara; primim documentele prin curier, mail si la sediu. Colaborarea noastra se va desfasura pe baza unui contract tip de prestari servicii contabilitate.
Contabilitate financiara
Efectuam verificarea si inregistrarea in ordine cronologica a documentelor contabile primare;
Elaborarea balantei lunare;
Intocmirea registrului jurnal , registrului inventar, jurnalelor de TVA si carte mare;
Contabilitate de gestiune;
Intocmirea bilantului contabil si a raportarilor interimare si semestriale;
Intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele;
Reglarea fiselor de evidenta pe platitor si obtinerea de certificate fiscale;
Asistenta in audit;
Asistenta la controalele fiscale.
Contabilitate de gestiune
Oferim consultanta privind organizarea contabilitatii de gestiune in conformitate cu legislatia in viguare;
Organizarea centrelor de profit;
Organizarea gestiunilor;
Crearea de rapoarte personalizate.
Servicii salarizare
Oferim servicii de salarizare prin transmiterea online a datelor in Revisal.
Consultanta financiara
Oferim informare continua privind schimbarea legislatiei care va poate influenta direct sau indirect activitatea. Va ajutam sa identificati riscurile si posibilitatile de evitare.
Prețuri
servicii Contabilitate pentru Asociatiile de proprietari
CONTABILITATE
- firma fara activitate
CONTABILITATE
- 1 firma
- pana la 30 facturi lunare
- 1-2 angajati
CONTABILITATE
- 1 firma
- 60-200 facturi lunare
- 11-50 angajati
CONTABILITATE
- 1 firma
- 30-60 facturi lunare
- 3-10 angajati
Beneficii
Verificăm corectitudinea cheltuielilor asociației de proprietari și ne asiguram că acestea sunt justificate și legale. Proprietarii vor fi siguri că banii lor sunt cheltuiți în mod responsabil și că nu există riscul ca aceștia să fie fraudați.
Asigurăm transparența si deschiderea în ceea ce privește deciziile luate de asociația de proprietari. Proprietarii vor avea încredere că toate deciziile sunt luate în interesul comun și că nu există favoritisme sau abuzuri.
3.Asiguram reducerea costurilor pentru întreținerea și reparațiile clădirii prin identificarea unor soluții mai eficiente și economice pentru problemele întâmpinate.
4. Ajutam la îmbunătățirea relației asociației de proprietari cu autoritățile locale și cu alte organizații care pot fi implicate în administrarea imobilului.
Asiguram respectarea legilor si reglementarilor aplicabile.